fotografia-produktowa

fotografia reklamowa

Fotograf produktowy - jakiego wybrać?

zdjecia-reklamowe01.jpg

Wraz ze wzrostem popularności sklepów internetowych zmienia się również metoda reklamowania towarów. Klient, który nie ma możliwości dotknięcia, przymierzenia lub zobaczenia z bliska danego artykułu, chce widzieć na ekranie coś więcej. Eksperci od marketingu wychodzą naprzeciw takim potrzebom tworząc coraz bardziej unikalne obrazy reklamowe. Jednym z nich jest niewątpliwie packshot. Dzięki tej unikatowej technice możemy obejrzeć produkt pod różnymi kątami. Taka interaktywna prezentacja świetnie przekazuje i odwzorowuje dany przedmiot. Tym sposobem zdołamy np. obejrzeć wybrany model buta z każdej strony. Można go sobie także przybliżyć, wówczas świetnie widać także fakturę materiału. Packshot jest dla producentów istotnym elementem promocji, a i klienci są z tej formy niezwykle zadowoleni.

Fotograf produktowy, który wykona dla Was packshoty to marszalSTUDIO - firma, która pomogła w realizacji wpisu.